powered by:
CATALIST
reklamę obsługuje Agencja Interaktywna CATALIST
strefadb.mojasonda.pl - zagłosuj w mojej sondzie!

Czy jesteś skłonny wykonywać zadania związane z grami?

Tak jak pisaliśmy w wiadomości - wy rejestrujecie się w grach i gracie w nich np. 1-2 dni a my za to Wam dodajemy jakąś ilość dni konta VIP, a my za to się utrzymujemy (serwer kosztuje ok. 300zł na miesiąc)
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem

Komentarze:

kwasiu1995 06 września 2018, z IP: 31.0.125.135      Zgłoś komentarz do skasowania
Super pomysł
MM 05 września 2018, z IP: 150.254.144.51      Zgłoś komentarz do skasowania
koszt 2 miesięcy konta vip kosztuje jak godzina pracy brutto na najniższej stawce, więc teoretycznie więcej by się zarobiło w czasie poświęconym na granie :P ale potwierdzam, że jest to opcja najkorzystniejsza dla młodszych użytkowników niemogących zarobić, dlatego jestem zdecydowanie na "tak" :D
DBF 01 września 2018, z IP: 46.232.132.51      Zgłoś komentarz do skasowania
Super pomysł :D
Kamilw05 26 sierpnia 2018, z IP: 37.248.152.41      Zgłoś komentarz do skasowania
Bardzo fajny pomysł
aleksy66366 24 sierpnia 2018, z IP: 83.23.245.226      Zgłoś komentarz do skasowania
Super pomysł :)
Cezar11 21 sierpnia 2018, z IP: 83.26.221.120      Zgłoś komentarz do skasowania
Naprawdę dobry pomysł z tymi grami,a jak ktoś ma mało czasu żeby grać te kilka dni, to pozostaje darowizna i wpłata na VIP-y.Osobiście pasuje mi ten pomysł trochę pogram i mam parę dni VIP-a.Spoko pomysł z ratowaniem strony.
StrefaDB 20 sierpnia 2018, z IP: 89.73.218.167      Zgłoś komentarz do skasowania
@wipeout - jak ktoś nie ma czasu na granie to pozostaje po prostu aktywacja konta VIP standardowym sposobem - wpłatą :P
wipeout 18 sierpnia 2018, z IP: 188.146.106.99      Zgłoś komentarz do skasowania
No granie słabo to widzę bo nie ma na t czasu. W jedną grę popylam co dzień na telefonie. Ale samo granie nie wystarczy prawda?
StrefaDB 11 sierpnia 2018, z IP: 89.73.218.167      Zgłoś komentarz do skasowania
@Nikudan - nie, tylko przeglądarkowe i ewentualnie do pobrania na komputer (typu world of tanks itd.)
Nikudan 11 sierpnia 2018, z IP: 86.87.8.184      Zgłoś komentarz do skasowania
Te gry to beda tylko aplikacje mobilne czy jednak bedzie cos wiecej?
StrefaDB 10 sierpnia 2018, z IP: 89.73.218.167      Zgłoś komentarz do skasowania
@Shadowofshadow - nieeee... to są popularne gry typu World of Tanks itd. nic nie musisz tam podawać oprócz e-maila zazwyczaj :P ale najlepiej jest pograć 1-3 dni, bo inaczej mogą zauważyć, że coś za duży % ludzi się rejestruje a nikt nie gra i będzie lipa :D
kosmita86 10 sierpnia 2018, z IP: 37.248.154.30      Zgłoś komentarz do skasowania
Siema All wypowiem się za siebie,mianowicie być może to jest dobry pomysł ale ja sam osobiście wolę wykupić Vipa lub złożyć darowiznę niż bawić się w czasochłonne bajery z prostego powodu...nie mam czasu... zapewne znajda się tacy co maja czas i oby wszystkimi wspólnymi siłami udało się serwis utrzymać...Pozdro ALL
Shadowofshadow 10 sierpnia 2018, z IP: 37.47.51.188      Zgłoś komentarz do skasowania
To nie jest zly pomysl! Ale mam pytanie. Mianowicie jestem ta mlodsza widownia, kocham db i nie chce zebyscie znikali ;) ale wykonywanie ofert takich jak wlasnie zagranie w jakas gre, nie wiazaloby sie z tym ze w tej grze musielibysmy podac swoj nr tel, imie nazwisko? Itd??? Juz widzialem takie rozwiazania na np. Darmowa kase w grze i... no niestety. Dostawalo sie tam za oferte nie malo hajsu ale wykonywanie ich bylo calkiem niebezpieczne. Pozdro
grucha 09 sierpnia 2018, z IP: 83.28.254.134      Zgłoś komentarz do skasowania
dobry pomysł,daje możliwość wyboru miedzy płaceniem,a wykonywaniem zadań,nie nachalne,a z pomysłem
Gusar 09 sierpnia 2018, z IP: 91.236.72.195      Komentarz zaznaczony do skasowania
Osobiście wole zapłacić , ale opcja na pewno niektórym młodszym się przyda
Szopku89 09 sierpnia 2018, z IP: 83.7.142.150      Zgłoś komentarz do skasowania
Mam nadzieję że to pomoże twórcom strony na utrzymanie stronkę bo jest naprawdę super
Daronir 09 sierpnia 2018, z IP: 94.254.137.62      Zgłoś komentarz do skasowania
Dobra opcja ze względu właśnie na młodszą widownię :) W praktyce nie odstrasza osób młodszych (które nie oglądają raczej starszych produkcji) i tworzy całkiem nowych widzów na przyszłość :) Gratuluję podejścia oraz powodzenia w zbiórce :)
osl214 09 sierpnia 2018, z IP: 37.47.184.204      Zgłoś komentarz do skasowania
spoko zawsze to jakaś opcja
StrefaDB 08 sierpnia 2018, z IP: 89.73.218.167      Zgłoś komentarz do skasowania
@Najedenodcinek - to jest dokładnie propozycja dla takich ludzi o których wspomniałeś :) a sam VIP przecież wciąż będzie aktywny i można go kupić osobno.
Flax 08 sierpnia 2018, z IP: 193.188.198.2      Zgłoś komentarz do skasowania
Witam Moim zdaniem to dobry pomysł ponieważ już na niejednej grze sie z tym spotkalem np na grze shakes and fidghet bylo takei cos ze sie ogladalo filmiki gralo w gry i sie ostawalo sie tak zwane grzybki ktore dawalo z misji albo mozna bylo kupi ale w tym przypadku tez to by bylo dobre dla tej stronki chetnie bym bral udzial w takim czyms :D
SSJesus 08 sierpnia 2018, z IP: 79.185.16.202      Zgłoś komentarz do skasowania
Spoko opcja do podtrzymania strony przez większą liczbę osób ;)
SunWukong 08 sierpnia 2018, z IP: 37.248.157.149      Zgłoś komentarz do skasowania
Bardzo dobry pomysł ponieważ to 2 w 1 można se pograć i dostać za to X dni konta vip.
Najedenodcinek 08 sierpnia 2018, z IP: 37.47.195.196      Zgłoś komentarz do skasowania
W sensie, mógłbym wykonywać te zadania ale cenię swój czas i wolę po prostu wpłacić trochę pieniędzy na zbiórkę :) Za to na pewno świetna opcja dla tych co cenią stronę a nie mają pieniędzy na razie. Najlepiej gdyby byłyby obie opcje
Użytkownik publikuje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność. Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na łamach Serwisu.
Informacje
Utworzono: 08.08.2018
Głosów: 736
Sonda łamie regulamin?
Zgłoś do moderatora »
Nowa sonda »
Stwórz własną sondę w kilka sekund i dodaj na bloga!

WebDesing & Realizacja Agencja Interaktywna CATALIST - Wydawca CATALIST sc, Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków

(c) 2006-2018 mojaSONDA.pl ekspresowa SONDA za darmo, bez logowania, Informacja o przetwarzaniu danych